.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير از ساعي و كرمي در شوراي شهر رشت

هادي ساعي و يوسف كرمي، ورزشكارن نامي ايران در رشته تكواندو در شوراي اسلامي شهر رشت حضور يافتند.

به گزارش ايسنا ، اين قهرمانان در حاشيه سفر خود به استان گيلان بنا به دعوت رئيس شوراي اسلامي شهر رشت در صحن علني شورا حاضر شده و مورد تقدير قرار گرفتند.

محمدرضا قاسمي رئيس شوراي در سخناني با اشاره به هادي ساعي و يوسف كرمي تصريح كرد: اين دو ورزشكار عزيز با تلاش و پشتكار بسيار و كسب عناوين مختلف بين المللي بارها پرچم مقدس ايران را به اهتزاز در آوردند.

وي گفت: هادي ساعي به عنوان پرافتخارترين تاريخ ايران در المپيك نام خود را در ورزش ايران و جهان ثبت نموده و يوسف كرمي نيز با كسب مدال هاي رنگارنگ در مسابقات المپيك جهاني و آسيايي از افتخارت ورزش كشور محسوب مي شود.

قاسمي با ابراز خرسندي از حضور ساعي به عنوان عضو و منشي شوراي اسلامي شهر تهران در صحن شوراي اسلامي رشت احياء زمين هاي ورزشي و اهداء لوازم ورزشي رايگان به مناطق محروم احداث مجموعه هاي ورزشي مجهز ويژه آقايان و بانوان، نصب ديواره ي صخره نوردي در پارك شهر رشت و تلاش در جهت نهاديه سازي ورزش همگاني را از جمله برنامه انجام شده و در حال اجراي شوراي رشت عنوان كرد.

رئيس كميسون فرهنگي - اجتماعي شورا نيز در اين جلسه نقش قهرمانان ورزشي را در هدايت نسل جوان بسيار تعيين كننده دانسته و خاطرنشان كرد: امروزه بسياري از جوانان و نوجوانان بدون هيچ انگيزه به دليل فراهم نبودن بستر مناسب مسير صحيح خارج مي شوند.

محمد حسن عاقل منش افزود: اگر نام آوران ورزش كشور قدر خود را بدانند مي توانند گام هاي سازنده اي در جهت هدايت جامعه بردارند.

رئيس كميسيون بهداشت و محيط زيست شورا هم در سخناني اظهار داشت: به وجود همه قهرمانان افتخار مي كنيم.

موسي ناصح تصريح كرد: اگر جوانان را باور كنيم با سرمايه گذاري و اتخاذ تدابير حمايتي، اين عزيزان راه هاي دشورا را به آساني طي خواهند كرد.

وي ابراز اميدواري كرد: قهرمانان ورزشي در حفظ جايگاه خود موفق باشند.

رئيس كميسيون توسعه و عمران شورا در اين جلسه با اشاره اهميت حمايت هيات هاي ورزشي از تيم هاي مختلف جهت حضور در مسابقات و تورنمنت ها افزود: شركت ورزشكاران در ميادين مختلف آن ها را حضور در ميادين بزرگ آماده مي كند.

هادي رمضاني گفت: سرمايه گذاري در ورزش هيچ گاه بي فايده نيست.

حجت الاسلام محمد حسن خواه از اعضاي شورا با تاكيد بر لزوم پرورش توامان جسم و روح متذكر شد: يك ورزشكار همراه با تميار جسم بايد به معنويات نيز توجه كند.

وي با انتقاد از صرف هزينه ي زياد در ورزش و عدم كسب نتايج راضي كننده در مسابقات، پيشگيري آن مهم را خواستار شد.

غلامرضا خاكسار عضو شورا نيز با اشاره به تلاش هاي شوراي شهر رشت در افزايش سرانه ورزش افزود: به دنبال ساماندهي حريم رودخانه هاي شهر از فضاي موجود جهت احداث زمين هاي ورزشي و فضاي سبز استفاده خواهد شد.

وي همچنين نبود مديريت واحد را از جمله مشكلات وجود بر سر راه فعاليت شورا و شهرداري دانست.

محمد محموديان و محمد مباحي از اعضاي شورا هم ضمن ابراز خرسندي از حضور هادي ساعي و يوسف كرمي در شهر باران براي آنان آرزوي موفقيت نمودند.

در ادامه اين جلسه هادي ساعي دارنده سه مدال المپيك و قهرمان تكواندو جهان و آسيا به ايراد سخن پرداخت.

وي كه عضو شوراي اسلامي شهر تهران است با اشاره به اقدامات اين مجموعه در توسعه ورزش همگاني تصريح كرد: سال گذشته اعتبار پيشنهادي شهرداري تهران به شورا در امر ورزش همگاني 1.5 ميليارد تومان بود اما به دليل اهميت موضوع اعتباري معادل 8 ميليارد تومان به اين مهم اختصاص يافت، اين در حالي است كه بودجه كل كشور براي ورزش همگاني 4 ميليارد تومان است.

سعي اختصاص 100 سوله بحران و تجهيز آن ها به امكانات ورزشي ويژه بانوان را ازديگر اقدامات فرهنگي شوراي شهر تهران عنوان كرد.

وي افزود: حضور سه قهرمان المپيك در شوراي اسلامي تهران باعث شده كه اتفاقات خوبي در عرصه ورزش اين شهر رخ دهد.

يوسف كرمي نيز در سخناني اظهار داشت: قهرمانان ورزش با تحمل مشقات و زحمات بيشمار پرچم ايران را به اهتزار در آورده و نام كشور را در جهان پرواز مي كند.

وي يادآور شد: ما آماده نبودن زمينه مناسب و هدايت جوانان به سمت ورزش در جهت سالم سازي اجتماع پيش خواهيم رفت.

دارنده مدال برنز المپيك 2004 يونان خاطرنشان كرد: بسياري از ورزشكاران ما با تكيه بر استعداد ذاتي خود افتخار مي آفرينند، اين در حالي است كه با حرفه اي شدن مي توان گام هاي موثري در كسب مدال هاي بيشتر برداشت.

مديركل تربيت بدني استان گيلان نيز در اين جلسه تعامل شورا و شهرداري رشت با تربيت بدني را بسيار خوب و موثر ارزيابي كرده و با اشاره به برگزاري باشكوه دومين همايش پياده روي همگاني در روز ميلاد امام زمان (عج) با مشاركت اين دو مجموعه گفت: بسيار از شهرها با تاسي از اين برنامه، چنين همايشي را برگزار نمودند.

فولادي تصريح كرد: ادامه اين تعامل سازنده در نهادينه سازي فرهنگي ورزش موثر خواهد بودمتن فارسي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.